Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2006 11:42 - В какви мъже се влюбват жените
Автор: baisechku Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6875 Коментари: 26 Гласове:
0

Последна промяна: 10.12.2006 20:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

Давам си сметка, че с това си писание нагазвам дълбоко в междуполовите отношения. Правя го в пълно съзнание, в относително добро здраве и с трезв ум.

 

   Най – общо казано жените се влюбват в неподходящи мъже. Или по конкретно:

 

     Мъже с неподходящи навици: пърдене в леглото, шумно секнене, уригвания, пърхот в косата, миришеща уста- те са най популярната категория, почти всеки мъж, по някое време на деня изпада в нея.

      Мъже с мъгливо минало- почти нищо не знаете за него до мига в който сте го срещнали.  След сума ти време връзка, все така нищо не казва. – Не рядко от мъглицата изплуват съпруги с по едно две деца, криминални досиета дълги половин километър или тип който ви причаква с оръжие пред входа ви- бе не си ли казва майчиното мляко докато се любите, не му е чиста работата, да знаете.

      Нисък плешив, дебел, грозен но чаровен или поне две от четири- е, възхищавам им се, щом го могат. В края на краищата красотата е преходна, а за някои мъже и не състояла се. – това май са най - подходящите неподходящи.

      Мъжът който вечно няма време за вас- този индивид винаги е претрупан с работа, ангажименти пътувания, командировки и т.н. Обикновено прави скъпи подаръци, за да не се разсейвате, по  по- свободни. Люби ви страстно и на бързо, като пътуване в градски транспорт най- често не си сваля часовника или чорапите- ако искате да се чувствате като част от бизнес график, чудесно.

       Жененият с деца или онзи дето си има сериозна връзка от Н години- на кратко: вие сте любовницата или Другата- как ви харесва това!?  Иначе всичко си им е на ред, жените с тях се чувстват добре, някои получават адреналинови инжекции от това че могат да ги хванат и са им интересни главно такива връзки.

      Мъжете комплексари- хора които постоянно питат „защо” „може ли” и други такива- за тях вие сте маминка, без ваше позволение те няма да си играят в пясъчника или в подножието на венерините хълмове. Не изживяло се дете, този мъж обича да му бъде казано какво да прави- купете му „Хумана”.

Мъжете с вредни навици- алкохолизъм, наркомания и други- Търпите ги, защото когато са в съзнание, ви карат да се чувствате като умален модел на божество, в редките мигове на остатъчна мисъл ви карат да се чувствате прекрасна и желана освен това подкрепяща слабите духом- без коментар.

      Мъжете влюбени в работата си-  най често програмисти но ги има и от всякакви други професии, най интересно им е да ви говорят по всяко време за работата си- вие сте просто слушател за да не си говори сам.

      Първичните мъже- за тях вие сте олицетворение на една част от тялото си,

а именно ....... За тях леглото е безплатна фитнес зала, канализация в която да влеят соковете си.

        Мъжете укротители- живеят за да надделяват над вас, не рядко посягат и на бой, но си ги търпите!? – пак без коментар- то си е за вас.

        Съботно- неделните мъже- поради някоя от причините изброена по горе.

 

        Мъжете с неясно бъдеще- хал- хабер си нямат, какво  да правят с живота си.

Какво да работят, къде ще живеят, защо учат това, утре съществува ли или включва ли бъдещето им брак и деца с вас.

        Мъжът, когото мразите- тънкия лед.

 
        Мъжете актьори в живота- пълна имитация на "принца на бял кон- мечтания" Той е за вас всичко което сте искали, докато не направите това което иска от вас- най опасния вид неподходящи 

 

И спирам до тук защото така мога да си продължа до утре вечер.

 

Ех мили дами- не е интересно когато е лесно ли!?

 

Ако индивидът си е съвсем нормален младеж, без отклонения, сенки в миналото или бъдещето, с четирите си крайника и глава на раменете си, да си говорим честно, шансовете му гравитират около нула. Но, за всеки влак си има пътници, нали. А пък и аз не съм седнал да превъзнасям мъжете, нито да ги осмивам или иронизирам- та аз съм мъж, за Бога. Ставаше въпрос в какви мъже, най- често се влюбват жените. Сега разни дами ще се развикат че, ето при тях не е така- прекрасните изключения:)) Ако даден мъж има поне една- две от изброените категории, шансът да се влюбите в него е огромен. Не претендирам с това си писание за меродавност или безкрайна обективност. Аз да не съм „Галъп Интернешанъл”- това са просто мои мисли. Тъй като през годините успях да изредя не малка част от изброените категории, сами разбирате че не ми е липсвала любов, нали:)



Тагове:   мъже,   какви,


Гласувай:
0



1. анонимен - :0)
10.12.2006 11:47
Бай ти Сечко е прав ... за жалост :( :)))
цитирай
2. bamby13 - Мииии...като го раздаваме с лек
10.12.2006 11:55
или по-тежък мазохистицки уклон.....:-(((
цитирай
3. outfaced - бе че е тъй, тъй си е ...
10.12.2006 12:17
па после рев. сълзи и сополи ... "ама защо на мен такъв ми се падна ... "

е, малко компромис не е излишен все пак :)
цитирай
4. piccola - жените обичат
10.12.2006 12:22
предизвикателствата!:)
а нормалните мъже...са скучновати....
:)
цитирай
5. lemonpie - :)))
10.12.2006 12:22
Разсмя ме искрено с описанието на неподходящите мъже. Ами то любовта е сляпа, обикновено откриваш горните недостатъци като любовта започне да си отива. И така си сътворяваш хубаво оправдание защо не са се получили нещата. То идеални мъже няма, естествено е, че винаги ще искаме това, което не притежаваме, но и колко жени са идеални? А знаеш ли - приятели мъже - са ми казвали, че все се влюбват в неподходящите жени... И накрая става като в оня виц: влюбват се в блондинки, женят се за брюнетки, а любовницата е червенокоса :)))
цитирай
6. baisechku - ...
10.12.2006 12:32
Животът е хладен цинизъм
понякога
цитирай
7. lemonpie - Животът
10.12.2006 12:34
Животът е такъв какъвто си го направиш или поне това, което се получава, докато се опитваш да направиш нещо.
цитирай
8. charovnabg - и на теб добро утро, Байсечку
10.12.2006 12:37
Усмихна ми неделята - Благодаря ти!
Усмихна и мен.
И в момента двама мъже у дома ме питат каква е тази "усмивка ала мона лиза"?
Как да им споделя. че е за теб.
И от сърце....
цитирай
9. baisechku - оооо....
10.12.2006 12:42
благодаряти, чаровнице
от толкова озъбени служебни усмивки- една искрена:))))
цитирай
10. noir - ~ N ~
10.12.2006 12:42
Хех .. напиши книга :P
цитирай
11. baisechku - Рано ми е бря...
10.12.2006 12:44
още сбирам сведения
цитирай
12. bamby13 - <>
10.12.2006 12:44
Правилата на лова са такива..4ервените шапки си търсят лоши сиви вълци, а като си ги намерят..Въх!!Не исках баш туй. Но другото което аз не разбирам е защо като покажеш на едно куче че го обичаш е твое до гроб, а кото на мъж му покажеш че го обичаш, го губиш сюй минуту... Може пук моята представителна извадка да не е представителна.(кисела усмивка)

цитирай
13. charovnabg - Бамби,
10.12.2006 13:11
Напълно си права и "извадката" ти е точна- поне според мен.
Но това май е нова тема-
Страхуват ли се мъжете от искреността, Голямата любов, Силните чувства?
цитирай
14. baisechku - :)))
10.12.2006 13:18
мерси Бамбито
мнение на място
да влезе убития
:))
цитирай
15. streetsmart - Извадката на bamby13 е вярна
10.12.2006 14:35
Потвърждавам от личен опит. Явно става дума за правило без изключения.
baisechku, ще прощаваш, ама това което описваш са си точно нормалните мъже. Другите са екземпляри от червената книга. А сълзите и сополите са част от рисковете на влюбването, май. Както го беше написал някой в един друг постинг днес, ако си разумен, не се влюбваш. Та така с разсъжденията.
Ех, кой ли ще направи анализ в какви индивиди се влюбват мъжете. Като си помисля, май това ни е възмездието на нас, добрите момичета :)
цитирай
16. baisechku - :)))
10.12.2006 20:22
Хубава тема за нови писания
Да вииидим....
цитирай
17. eleni - Bamby, печално вярна е извадкат...
10.12.2006 23:12
Bamby, печално вярна е извадката:(Потвърждавам с две ръце и два крака:))И е вярна дори и когато и той те обича. Не знам, става им май нещо като разберат какви са ти истински чувствата... една част вероятно губят интерес (ловци сте, бе хора, какво да ви правим, трябва все нещо да гоните:), а другите... ги хваща страх... вероятно от това, че може да вземат и те да влязат в дълбокото. Страшно си е.

"Тя беше страшна като войска със знамена. И красива като Йерусалим" - Песен на Песните, Библията. Отдавна е казано. Знае се от хилядолетия, явно, за тоз проблем:)) Решението? Няма задоволително такова. Засега. Най-добрата практика: щипка загадъчност, неуловимост - на око, закачка - на вкус... Да, знам, и аз искам да мога да се отпусна щастливо и да не мисля дали някой няма да се изплаши от силата на чувствата ми... Но няма как. И мъжете си имат недостатъци. Ама ние много си ги обичаме. Със все недостатъците. Момчета, тва последното не сте го прочели, ясно?:)))
цитирай
18. vanguard - baisechku,
11.12.2006 16:44
От бръснещия поглед който хвърлих на писанията ти , останах с впечатлението, че в класацията ти е пълно с противоречия. Ми да, жените се влюбват в мъже със бъдеще и мъже без бъдеще, в красавци или в ниски и плешиви, в ергени и семейни и т.н. и т.н. Ти така отричаш всички, човече?!?!?! Може би защото според теб най-подходящ за жените е единствено Baisechкu??!! ;)))))

Поздрави.
цитирай
19. brumbrumm - определено..
11.12.2006 23:48
жените при всички положения си оставаме жени,независимо колко пъти прочетем истина като тази
цитирай
20. baisechku - Ай, хавте....
12.12.2006 10:08
бих казал аз.
Написал съм каквото съм мислел.
Първо това не е класация а наблюдение.
Второ, това не е готварска книга с готови рецепти за супа.
Трето, разбира се че всеки мъж е бил или е, в някоя от малкото изброени категории -това си е живота!
Човек винаги има право на избор!
Можете да го почетете или да не го прочетете.
Да се съгласите или не, с написаното.
Да поспорите ако не сте съгласни
или да го премълчите,
но няма да седна да правя анализ на нещо написано от мен,
то е като да гледам своя снимка-
мога само да кажа, харесвам ли се на нея или не!
Кристализация?
цитирай
21. анонимен - Тц тц
13.12.2006 00:00
Ай сега вземете се сбийте пък вие!

Една разлика между мъжете и жените .. може някой да я доразвие в пост, аз не съм заинтересована .. та:
двама мъже примерно, биха се сбили за една жена, и то пред нея самата, за да и се покажат!
Но, две жени никога не биха се сбили за мъж, особено пред него, за да не му правят кеф ..

Хмм, странни животни сме жените, а?! ;-Ррр
цитирай
22. eleni - meimei, мен веднъж една засегната ...
13.12.2006 03:28
meimei, мен веднъж една засегната налетя да ме бие заради мъж. в центъра на София. пред театър бяхме. мъжът горкият не можа да разбере какво се случва. можеше да стане интересно, ама аз кат не съм побойник и бързо излязохме от ситуацията:). не че не държах на мъжа, ама чак бой...
цитирай
23. baisechku - Ех...
14.12.2006 09:48
Как беше онова "разчоплиш ли го, ще мирише....."
Защо ли го разчоплих.....
цитирай
24. baisechku - Че се....
15.01.2007 23:41
присетих тука нещо, не помня кой го беше казал но беше нещо такова
- Мъжът се влюбва в обаяние, а му се налага да живее с характер.......
цитирай
25. eleni - и жените се влюбваме...
15.01.2007 23:45
... в поет, а ни се налага да живеем с проза. Вярно, много качествена, но все пак:)))))

Ми не се стърпях, шъ извиняваш:)))
цитирай
26. zaples - трудно ми е да се съглася
10.02.2007 21:58
не че и на мен не ми се е случвало да съм с неподходящ човек, но не се трае задълго
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baisechku
Категория: Забавление
Прочетен: 148501
Постинги: 23
Коментари: 163
Гласове: 2392
Архив