Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2007 23:07 - Какво харесват жените
Автор: baisechku Категория: Забавление   
Прочетен: 8506 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 19.05.2007 08:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Има нещо мазохистично, в темите които си избирам напоследък. Ето и за тази съм почти сигурен, че разни особи ще ми издялкат фини остри клечици за под ноктите. Не че ми пука особено, а пък и си имам ламаринени ръкавици:) Та, отново имам намерението да казвам думи и да хвърлям камъни. Нямам претенции за енциклопедичност, нито смятам да правя книга с готови рецепти, тип „леля Ог”.  Това по скоро е опит да си спомня, какво всъщност харесват жените. Не че съм го забравял но от доста време съм сам, та.... Сетих се на скоро за един голям български гъбар, издал около шест книги с илюстрации за гъбите- умря си от отровни гъби човека, толкова му помогнаха огромните знания в областта. А колко ли хора, по неговите книжки, си берат гъбки!?  Та и аз като него седя сам и си пиша глупости, докато вие опознавате и превземате света, вечерните заведения, леглата по двойки. за кого го правя тогава ли, ами за себе си (а и защото не мога да се сетя за нищо по интересно което да правя в петък вечер). И главното- защото се опитвам да си спомня.

    Далеч съм от мисълта, че жените или мъжете могат да бъдат обобщени и анализирани веднъш за винаги и да бъдат изведени общо валидни формули, но има някои неща по които си приличат, именно за тях ми е думата.  

  

     Ще започна от най- далече. Като начало, повечето жени обичат да бъдат забелязвани. Толкова време отделят, на скубане на вежди, коламаски, епилиране и прочие садо – мазо занимания, само и само за да достигнат този си външен вид, който ние мъжете сме приели за даденост. вярно е че повечето жени го правят за един мъж, с кодово название „любим”, това обаче не им пречи да събират като малки скъпоценности одобрителните погледи на случайните минувачи. Те им дават увереността и самочувствието, че наистина са, това което са искали да постигнат. Тук е мястото да спомена че под „забелязвани” нямам в предвид просташки подсвирквания и реплики от рода на „Ей ку...... шъ та скъсам”! те са си до възпитанието, първите 20 години и липсата на по голямата част от главният мозък на отделни индивиди.

     Да приемем че сте забелязали жената или което е по важно- тя вас.  Даже водите диалог!? И тука идва следващото. Жените обичат да бъдат изслушвани. Не че не им е ясна за какво всъщност иде реч и що за цели имате в малкият си джоб. Напротив. Но те винаги се надяват и очакват нещо повече от това. Внимание, вникване, изслушване, толкова е малко, а толкова важно. Та нали всеки човек иска да бъде чут, всеки иска нещо да сподели и да бъде разбран а не просто да хвърля думите си, като камъни срещу ураганен вятър. Изслушвайте жените, те има какво да ви кажат.

     Тук е редно да отдам дължимото внимание на романтичните жестове. Грам универсалност няма в тях. Много хора смятат че цветята са универсален подарък за жена. Е аз познавам не малко жени, които изобщо не се впечатляват, от вехнещо- умираща ботаника, връх на сладоледа беше една дама, която ми заяви в прав текст- за кво ми е тоя треволяк, искам нещо златничко! (Оставям на страна4-5 часовото обикаляне на заведения и кина, в края на което, въпросната китка, прилича на извадена от втория корем на крава.) Сега да не решите, че пък „златничкото” е универсално, една камара жени не обръщат грам внимание на финтифлюшките пък били те и златни. Не малко жени, се впечатляват от плюшени животни. (Един плюшен заек например, ми докара половин годишна връзка, до клетата глава.) та по въпроса за малките жестове на внимание, не мога да ви помогна, подпитвайте, разпитвайте, оправяйте се. Смята се също че воденето на скъп ресторант или на кино също е универсален жест. Е и по това твърдение съм насъбрал доста анти- та. А и като споменах кино, бе оставете го горкото момиче да си догледа на спокойствие филма (особено ако е романтичен), не го налягайте като шезлонг, то е повече от ясно че не се е навряла в пълна, тъмна зала с вас заради петте лева за филма, ами с нещо тъй  или иначе сте я впечатлили.

     Малко претупано ми изглежда до тук. Със сигурност имаше бая неща за които смятах че са важни и за които се сещах преди да почна да пиша това. А ето, идва момента,  младежа да изпрати девойката до вкъщи (А да, изпращайте ги тия девойки, дори да твърдят че няма нужда, градовете не са предишните спокойни места в които сама жена може да си се разхожда нощем през града, без да зачене тризнаци.) и тя даже може би ще го покани да се качи. А аз не мога да се отърва от усещането че пропускам страшно много неща. Нищо, надявам се да ме допълните.

      И тъй, да приемем на доверие, че сте забелязвали, изслушвали, радвали с малки или големи жестове вниманието и вече сте някъде на удобно и топло, само двамата. Като начало, не се хвърляйте да я разопаковате като подарък за прасоколеда.  Това бельо е избирано внимателно и с часове. Дали прозира където трябва, дали разкрива, дали допълва прелестите.  И ако сте я впечатлили достатъчно, когато го е обличала, го е правила специално за вас, отдайте му дължимото внимание. Изпийте си спокойно питието което са ви сипали, те нещата сами ще си се наредят. Повече от яасно е, че дамата не ви е допуснала толкова близо до себе си, само за да си рецитирате Пушкин и Робърт Бърнс до зори.

      По въпроса, какво харесват жените, след като добре подбраното бельо е вече на земята, смятам да не се отпускам много- много и без друго постингите ми не излизат нещо в избрани и не смятам да давам специални поводи за това, но някои неща  все пак смятам да спомена. Жените обичат да бъдат галени, нежно с върховете на пръстите по гръбчетата, да вплитат пръсти в косите им, да ги целуват нежно по вратлето, да.... но това е друга тема

      Успех младежи, надявам се, с нещо да съм ви бил полезен

 

    А колкото до девойките, приемете го, като отворена анкета, защото може би сте забелязали, колко много неща съм изпуснал. Кои са те, споделете? По лесно е когато знаем какво се очаква от нас, нали. И най- умните мъже, не може за всичко да се сещат сами. Някои неща е хубаво да се казват или поне намекват:)

 

След опита ми да проведа анкета сред приятелките които са он- лайн  резултат даде само един, ето го и него:

 

мъже

мъже

мъже

мъже

мъже

шопинг

себе си

клюки

мило отношение

котки

романтика

красиво бельо

някой да се грижи за нас.........за жалост това днес вече не се среща

 

 

да ти кажа ли и какво не харесват?


мъже в прашки

хаххаха

и несигурни мъже

и лигльовци

и ревнивци

и ... оборски тор

 

 

:)))))))))))))

 

А вашето мнение?



По интересното от нещата които намерих, горе- долу по темата ровейки се из нета тази сутрин:

 http://www.friends.bg/index.php?navPage=magazine&subPage=view&article_id=813&cat_id=8

 

http://www.tialoto.bg/article.php?cat=4&id=2460

 

http://news.netinfo.bg/?tid=40&oid=876976

 

http://www.friends.bg/index.php?navPage=magazine&subPage=view&article_id=776&cat_id=11

 

http://www.vratovrazka.com/thinks/index.html

 

http://www.vratovrazka.com/thinks/what_sexy/page01.html

 

http://otgovor.bg/qp_qid9622.html

 

http://www.dar-center.com/article/?article=790

 

http://luchiataskova.blogspot.com/2007/05/10.html

 

Само толкова намерих. Оказа се че темите „Какво не харесват жените в мъжете” „Какви жени харесват мъжете”  „Какво харесват мъжете” „Какво не харесват мъжете” са далеч по популярни и заемат огромна част от и- нетното пространство.



Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shiva - :))
18.05.2007 23:58
това с оборският тор ме рзсмива вече за 4 път!!!!!!!
С глас!!!!!!!
хаххахахааххахаха :))))))))))
цитирай
2. baisechku - :)
19.05.2007 00:00
Ми познаваш я добре, можеш да и благодариш лично на дамата:)
цитирай
3. starsailor - Ако си в заведение с нормален брои ...
19.05.2007 00:04
Ако си в заведение с нормален брои хора(не препълнено и не говоря ти да си с нормален брои хора,а заведението) и си там с целта тази вечер да се не пребереш сам,колкото повече търсиш "подходяща" жертва толкова по малък е шанса да намериш.Защо?Защото веднага се усеща,защо си там(по лошото е че се усеща и от колко време не си бил там:)).Но когато обръщаш внимание на всички жени,освен на една,по моя закон тя сама ще привлече вниманието ти.Да уточня само,че тази съответната маи-маи трябва да е седнала до теб и ....да те познава от много време.Божеее какви глупости говоря.Всяка жена мисля че има някакво индивидуално светоусещане....И аз не разбрах какво исках да кажа/казах.Поздрави и лека вечер.
цитирай
4. narayana777 - evolyucionno
19.05.2007 00:31
j6toto sam jena,ta da vi kaja,razbrali ste ne6to za jenite,no ne dostata4no.i za da ne vi dosku4ee ot anotacii,na parvo vreme si vzemete kotka,ako uspeete da j nakarate da se privarje kam vas,tj 6te vi podskaje kak da podhojdate uspe6no s po atraktivnata 4ast ot 4ove4estvoto
цитирай
5. ananji - :))
19.05.2007 02:33
не се опитвайте да разберете жените-обичайте ги..
това не е моя мисъл,но ме радва;)
цитирай
6. filipa - Какво харесват жените?
19.05.2007 07:11
Мъже, които си задават подобни въпроси. Но не само когато са сами за продължително врем, а най-вече когато имат жена до себе си и продължават да си ги задават. Успех!
цитирай
7. baisechku - :)))
19.05.2007 07:40
starsailor, описваш твърде частен случай или ситуация. От малкото което разбрах, не мога да взема отношение, защото, бога ми, нищо подобно не ми се е случвало.
И това за „жертва”- та, моля те човече, успокой ме че не си масов убиец:)))
Лек и приятен ден и на теб.

evolyucionno, прекрасно предложение е това за котката:) Да наистина, котката може да те научи на добро отношение... През годините имах четири котки, драскаха, хапеха, галеха се също като жени:) Е слава богу, до тук са приликите с котките и жените. От никоя жена не очаквам, дори от най- невъзпитаните, да уринира в обувките ми или по сложното, върху якето ми сложено на закачалката в коридора:)))) „По атрактивната част от човечеството” е много як лаф- ще си го запиша в речника за ежедневна употреба:)

ananji, права си, душата:) те разните му там въпроси идват обикновено, когато любовта почне да поизветрява (бе слагайте и капака на тази любов бре:). Обичаме си ги ама не ги разбираме съвсем, то е малко като с котките...

filipa, ау това беше много мило:) пък и прекрасно формулирано:) Успех и на теб:)

zora1, благодаря за милия коментар, само дето аз отдавна вече не съм „ловджия”:) Това с обезкосмените мъже направо ме озадачи, къде съм писал за това!?!?! Пък и то си е гнусна картинка, мъжът трябва да е... рунтав:))) Никоя жена не може да ме накара да се подложа на подобна терапия, по лесно ще я оставя да ми извади зъбите или да ми счупи пръст:)) Недейте тъй бре, утре ще поискате и деца да ви раждаме:))) Лек и прекрасен ден ти желая, а и в унисон с времето навън, по вода да ти върви:)

Апелирам до добрите ми приятелки в блога- девойки събудете се, почти 8 е:)))
цитирай
8. lemonpie - Хе,
19.05.2007 08:15
трябваше да го кръстиш "как да прикоткаме една жена?"
Иначе си малко далеч от това какво наистина харесваме, а истината е, че харесваме според ситуацията и човека срещу нас. Често дори и най-свежия хумор и излъчване остават без внимание за сметка на някой мачо и обратното, много е условно, един път химията се получава, друг път - не. И ако можеше да вкараш рецептата за успех в някакъв шаблон, щеше да си шампион по илюзии.

УсмиФФФки,
цитирай
9. baisechku - lemonpie...
19.05.2007 08:37
Много се забавлявах:)) Наистина, още в самото начало съм се застраховал, от опити за готови рецепти. „Как да прикоткаме една жена” също става за заглавие, ще се позамисля дали да не го сменя. Ясно е че всяка жена е уникален в същността си микрокосмос и универсални формули няма. Напоследък се наслушах на разкази на мои приятелки за една камара глупости сътворени от техните „любими”, плод на които е този постинг. Защото елементарна култура в междуполовите отношения трябва да има, надявам се че няма да спориш за това:) А колкото до „шампион”, отдавна не съм „в спорта”:)
Усмивки с много Ф и на теб:)
цитирай
10. faerie - Харесвам как пишеш :)
19.05.2007 09:51
Пък и колко неща научих за себе си от този ;)))Взимам си бележка и веднага започвам да харесвам или не харесвам, съответно, гореизборените неща, та да не разочаровам мъжете, че нещо, ..., такова, ... напоследък не се разбираме много-много с тях ;)))
цитирай
11. baisechku - faerie...
19.05.2007 10:10
Сакън недей! Бъди си такава каквато си. Що за приумица е да ходиш по мъжки акъл, ами че нали точно това че сте оригинални и самобитни ви прави така прекрасни! Че ако всички жени започнат да си приличат и влезнат или се уеднаквят по шаблони животът ще стане отвратителен. Хич не ме слушай какви съм ги плещил по нощите, а още по – малко пък, си взимай бележки, не вие трябва да се промените, а ние да се научим да ви разбираме по добре (не че понякога сами разбирате себе си:). Не се променяй, бъди себе си, все някога ще се намери мъж, който да те харесва такава каквато си и именно защото си такава. Пък и вечното актьорничене в живота (сиреч- да се правиш на някой друг, да не бъдеш себе си) уморява и рано или късно ще свалиш маската. И най- добрата пиеса свършва, а животът не е театър!
Хич не очаквах и подобни реакции, за бога!
цитирай
12. sis - :):):)
19.05.2007 10:38
химията - да. Тя е в основата за началото.

Говоренето, споделянето, искренноста - са основата да не се стига до бърз край.
Всеки харесва различни неща!!!

:):):):)
цитирай
13. alison - Котките
19.05.2007 11:11
Още не съм се разсънила напълно...
Чашата с двойно ,късо еспресо е до мен (въпреки ,че ми е забранено да се подвизавам с чаши около клавиатурата.....ох.)
Но тези утринни ,свежи мисли и п-р-е-д-п-о-л-ж-е-н-и-я за характера и предпочитанията на женското съсловие ме трогнаха неимоверно много...та чак се разсъних!
Всичко е вярно,с всичко почти съм съгласна,защото ,колкото жени-толкова Вселени...Мъже,винаги очаквайте (сега ме е яд ,че тоя девиз се изтърка,но...)неочакваното!---в смисъл, нищо ,никакви предварителни познания и опит не могат да спасят един мъж от провал ,ако е попаднал на неподходящ обект.
А с КОТКИТЕ, да ,асоциацията е пълна и ,мили Байсечко(тук винаги ме упрекват в прекалено фамилиарничене със събеседниците от блога,но аз съм просто непоправима,да ме извините ,моля!) спомнете си добре съвместния живот с вашите домашни любимци.....освен ласки ,милувки и т. н. ,споменавате и "уриниране " в обувките и други такива любезности....та и в моя дом живееше котка,после и сина й,после и внукът й ....дали ,защото са от една фамилия,но винаги правят едно и също ,когато са ми ядосани ,че не им обръщам достатъчно внимание....неизменно едно и също---уринират !--в обувките ми, върху сака с който съм ходила някъде за два дни и то,БЕЗ ТЯХ!
Как ,ще реагира една жена ,ако разбере ,че отново не е №1 и отново остава на ІІ план за уикенда!? -Познай!
цитирай
14. starsailor - Да. Неподходяща е думата "...
19.05.2007 11:11
Да.Неподходяща е думата "жертва".Но затова я сложих в кавички.Лек ден
цитирай
15. stone - По-важно е кой си, отколкото какво казваш и правиш
19.05.2007 12:14
Нали знаеш, жените си харесват един тип мъже. Всяка си има тип, но общо взето помага, ако си строен, висок, с пари, сила, и чувство за хумор.
Ако си нейния тип, говори и прави каквото си искаш - пак ще я имаш, и то без много усилия. Ако не си - и да водиш по ресторанти, и да купуваш златнички неща - само си губиш времето и парите.

Значи стратегиите са две - едната успешно да играеш играта и да я заблудиш, че си нейния тип, а другата - да се озърнеш и намериш тази, за която наистина си нейния тип.
цитирай
16. faerie - @12
19.05.2007 14:37
baisechku,
просто си размишлявам на глас (и в сферата на шегата) ;)))))
Едва ли мога да се променя дотолкова, а и честно да си кажа, не искам. Виж, това за играенето на роля съм съгласна напълно!!! Не само е невъзможно, но и не виждам смисъл да се правиш на такъв какъвто не си само, за да се харесаш някой. Как можеш да си щастлив, дори да бъдеш с някого, ако не си себе си?!?!
Поздрави :)))
цитирай
17. baisechku - :)
19.05.2007 18:19
sis, от утре ставам алахимик, запретвам ръкави и започвам да се бухам енергично с цялата менделеева таблица, та да излъчвам на всички честоти и канали,
всички видове химия:))))
А сега сериозно. Разбира се че я има химията (и физиката). Всеки от нас има никъде в главата сиq идея и стройна конструкция, на това как би трябвало да изглежда, чувства мисли идеалната жена (идеалният мъж). Случва се обаче, едва ли не да срещнеш прототипа на мечтите си, въплътен в реалността и нищо в теб да не направи „хръш” „туп” „джага- джага” или поне едно малко „кльоп” именно защото я няма химията... та съвършено прави сте и ти и Лимончето. Химия си трябва (под това разбира се не визирам домашно приготвена водка с кодово име „академик Неделчев” макар че понякога помага:).

alison, не знаех че ставам и за допълнение към еспресото:)) И аз съм трогнат от милият ти и човешки коментар. Толкова рядко с хората се говори като с хора, че чак се шашвам.
Всъщност, повечето мъже си имат своя разновидност на горепосочената поговорка, която в най общия случай гласи „Очаквайте от жените (котките) най лошото, а ако ви се случи нещо прекрасно- добрееее:))”. По последния въпрос или иначе казано по финалната отворена реплика, даже няма да мисля:) Господ ме е дарил (наказал) с богата фантазия и ужасиите които мога да си представя, едва ли се срещат в реалния живот, па дори в по „хард” филмите. Още веднъж ти благодаря за прекрасния коментар:)

stone, много на място казано. Благодаря за конструктивният коментар. За съжаление обаче не мога да се съглася напълно. Като се сетя за всички типове жени с които съм бил, ще излезе че съм направо уникален типаж:) Ама не бързам със изводите, най малкото защото ще си извадя грешни заключения, от които неминуемо в последствие ще ме боли. Ако тръгна по пътя на логиката, извеждайки заключения от предишните си връзки, с различни под видове жени неминуемо ще стигна до извода, че жените си падат по дебели, плешиви, грозни, ниски и застаряващи мъже, какъвто съм аз. Да ама не, нали:))) За какво тогава помпат мускули онези момчета по фитнес залите, или се опитват да правят още повече пари банкерите. За съжаление нещата не се делят на А и Б, а дори цялата китайска азбука не стига:) Поздрави и благодаря за коментара.

faerie, много сериозно се шегуваш:) Предупреждавай бре:) Тъкмо бях почнал да търча по коридорите и да крещя- сестра, сестра! Една ампула адреналин, веднага.... губим яяяя.... електрошок на двеста........:)))))))))) Пфию, направо ми олекна като разбрах че си се шегувала:)) въх, как ме изпритесни:))

zora1, не мога толкоз бързо да ги готвя, то трябва първо поста да отиде да си обиколи нивата, да се прости с класовете, пък тогаз ще лапаме:)))) То „политиката” ко да и бистрим, то по- мътна вода от таз, зарежи:) Ей ся ше турна нещо да се вари. Баба ми имаше една манджа жената, когато нямаше почти нищо за ядене в къщи, тя взимаше една тенджера и хвърляше в нея всичко което намери в хладилника и долапа. Все я питах – бабо, как се казва тая манджа- а тя –„виж и знай”............ Вкусна беше де, ама аз само нея мога да готвя, та не придиряйте.

цитирай
18. alison - :)))))
20.05.2007 01:52
Е,щом си толкова великодушен с мен--пожелавам ти синя, райска птичка да ти кацне на рамото....,но не прави резки движения!
цитирай
19. viovioi - жените не харесват мъже дето дърдорят врели-некипели
20.05.2007 13:48
За фанасмагории, кой били и пребили, карали били със 150 км.ч, вицове никак несмешни/един мъж трябва да знае дали може да разказва вицове?/,небивалици от казармата, ремонт на леки коли с лети джанти ,амбриажи и тн.,За едно си съвършенно прав само на фръцнатите фльорци им трябват цветя,бижута и джип.На нормалните жени и момичета им трябва нормално общуване,интересен разговор и уютно ресторантче.
цитирай
20. lilidalili - Добър разбор! :)
21.05.2007 00:36
Само още нещо: мисля,че жените не харесват и мъже, които прекалено натрапчиво се опитват да ги впечатлят, и така всъщност си свалят реалната оценка. Има такива, които просто от вълнение се държат по този начин, тях ми е неудобно да ги съдя...мисълта ми е по-скоро за другите, които по този начин се опитват да скриват и да избиват комплекси.

Поздрави! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baisechku
Категория: Забавление
Прочетен: 148523
Постинги: 23
Коментари: 163
Гласове: 2392
Архив