Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2007 08:00 - За любовните обяснения
Автор: baisechku Категория: Забавление   
Прочетен: 8365 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 18.05.2007 23:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Наскоро видях една картинка, която поизправи и без това не особено чупливата ми коса. Младеж и девойка, които седяха и се гледаха като гладно куче телешка пържола. С цялата съпътстваща симптоматика, треперещи крайници, зачервени лица, звезди в очите и пр. Ясно ви е, че бяха влюбени, нали. Вместо да породи мили спомени обаче, сценката ме накара сериозно да се замисля. Над половин час, младежът аха- да проговори, ама не би, на девойката и се изчака чакането. Аха да я целуне (девойката притваря очи) и се разкандърдиса. Замислих се, как я докарахме до там! Дали жените не станаха по- еманципирани и вече обяснението в любов е отживелица за тях, като и без друго всичко е ясно!? Дали пък мъжете не сме вече, по- джаста- праста!? И от къде тези млади момчета ще знаят как се прави любовно обяснение, ако никога не са виждали или чували такова например! Още едно красиво и вълнуващо преживяване, още едно изкуство, отива в забвение- в чекмеджето „класика”. Прилагам едно любовно обяснение в стар стил, за онагледяване на казаното:

 

Мила, когато те видях за първи път, сърцето ми заби бясно в гърдите! Беше толкова красива, като видение от светлина, спуснало се над смълчаната земя. Изведнъж усетих че съм жив, окрили душата ми, насели мечтите ми. Гледах те тайно когато решеш косата си. О, как исках да съм гребенът в косите ти! Какво не бих дал, само за да ги докосна. Завиждах на домашните ти чехли, на пода върху който си стъпила са това че докосват частица от теб. Очите ти напрано прогарят душата ми! Бих направил всичко, за един твой поглед. Искам те, от първия миг в който те съзрях! Цялата ми същност се стреми към теб. Животът ми е нищо без теб, защото ти, си смисъла на живота. Мисля, че целият ми съзнателен живот е бил само и единствено за мига в който те срещнах, защото ако отвърнеш лика си от мен бих умрял! Без теб животът е нищо! Искам да се будя от слънчевия ти смях. Да чувствам топлото ти, пулсиращо тяло в прегръдките си. Да галя разкошната ти коса. да бъда твоя опора в живота. Да сбъдна мечтите ти, за това, моля те, кажи че ме обичаш!

 

 

Ох пак закъснявам за работа. Колегите висят и ме чакат, защото ключа е в мен, а аз пиша примерни любовни обяснения (и то на бързо). Май нямам по- претупан постинг, но надявам се на някого да бъде полезен.

 

Обичайте се:) 





[Гергана Стойчева][СЛОВОТО]


Спокойно обяснение в любов


Аз те обичам, глупаче, обичам те.
Н. Йорданов

 

Аз те обичам,

любими,

обичам те.

Но не мога да пиша

любовни стихове.

Мога само дълго да те гледам в очите

и с прости думички да се изричам.

Аз те обичам,

любими,

обичам те,

много бурно

и много безветрено.

Искам кротко до теб да се сгуша

в листопада на моята есен.

Аз те обичам,

любими,

обичам те

и листата край мене изтичат.

Няма време за дълги измислици

ти ме губиш —

със вятъра тичам.

Ти ме гледаш,

напрегнато вслушан,

не разбиращ навярно момента

в който аз, добра и послушна,

с ярост груба поднасям сърцето си

върху длани отворени

под вятъра виещ.

Аз те обичам,

а ти не посягаш

от урагана затичал се

да ме скриеш.

Пак по вятъра тръгва душата ми

белонога, златокоса

и остава зад нас несбъднат

летният сенокос...

 



 Обяснение в любов
автор: lamb


Небето отразява синьото на очите ти
денем
и черното на косите ти
нощем
Дъгата приема цвета на мечтите ти
цветята попиват дъха на изгрева
с който ги галиш
сутрин
Дъждът ме облива с нежността на сълзите ти
винаги топъл
дори и студен
Гласът ти изпълва празнотата на дните ми
Любота Ти събаря крепости в мен
Всеки
Нов
Ден

източник: http://www.exooo.com/viewtopic.php?t=430&postdays=0&postorder=asc&start=5&sid=01bad4fb81e9d9b0d8f799bf108358d1




Мислиш ли, че си чужд на сърцето

И че не мисли то за теб?

Напротив - дало ти всичко, което

Дори Ти самият не можеш да дадеш на себе си.

Да не би да  мислиш, че душата не мечтае

Редом до твоята да застане

И че в ада не би влязла

Ако твоята е там?

Очите само за тебе гледат,

Мириса на цветя помирисвам благодарение на теб.

Сърцето тупти, защото знае,

Че другаде, друго сърце за него тупти.

Как да ти го обясня по-добре

Как слънцето зад облаци да открия,

За да ти го покажа,

за да ти докажа,

Че  милиони хора не привличат вниманието ми,

Щом твоето аз не съм привлякла

И че милиони хора не могат да ме разсмеят,

Когато ти си ме разплакал!

Ако не ти е достатъчно

Не знам друго какво да кажа

Сърце, душа и мисли съм ти дала,

Думи не пестя, за да ти докажа,

Че любовта за мене не е само дума,

А цвете, което подарих ти,

Цвете от душа и сърце,

За да не увехне то, в нечии други ръце!

petia_bel http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=48375



А ето и едно мое, някогашно 
обяснение в любов:

С ЦВЯТ НА СЪН са косите ти.

С цвят на блян са очите ти.

В съня си само те целувам-

реално ти не съществуваш.

Бягам от твоите клопки- очи.

Бягам от твоите клетви- лъжи.

Бягам от срещите не уговорени.

Бягам от бъдещи съвместни спомени.

Само от сънищата си не мога да избягам.

Само от бъдещето не мога да се скрия.

 

ЖЕНА – ЛУНА, ПО ТЕБ ЩЕ ВИЯ.

 



Тагове:   обяснения,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. monologa - (по-ситен шрифт няма ли?! :-))
11.05.2007 08:43
Интересно, но целиш ли нещо конкретно с толкова ситен шрифт на писанието...

Добро утро!
цитирай
2. dragosakos - Да, красиво е,
11.05.2007 08:59
наистина аз като жена бих се поласкала, бих била щастлива, ако някой ми каже тези примерни думи. От друга страна обаче... дали има мъж, който би ги казал? Съмнявам се! За повечето мъже, които познавам, това са пълни лигавщини. Някои от тях се обясняват в любов, цапвайки гаджето си по задника или нещо от сорта.
Иначе...би било наистина роментично!
Благодаря ти за постинга! Хубав ден :-))))
цитирай
3. sowhat - андро
11.05.2007 09:13
ти си непоправим сладур. и романтик,драги ми приятелю.
защото
какви гребени в косите ,които и без това са изгорели от преси и перхидрол.
каква смълчана земя ,като отвсякъде се носи миризма на люляк,обилно гарнирана от такава на пържена риба и кюфтета,яки чалга трели от изпращането на поредният абитюрент и клаксони
...
мисля си че съвременното обяснение днес вероятно звучи така :
мила ...
ключовете на новият мерцедес са в джоба ми ,тате днес направи успешна сделка и ми кихна 20%,какво ще кажеш за малко изтрещяване в апартамента ,който вчера баба ми приписа...

събуди се ,човече .Верона е далеч,а и не се вижда никакъв Орландо Блум на хоризонта .
цитирай
4. viovioi - има цел с щрифта аз я разгадах,
11.05.2007 09:24
да направим свободен коментар по темата,без да се влияем от написаното в поста! Браво..Хитър номер.Проврка? Любовно обяснение, а долу пише за нещо друго , и ето хвана ни четеме ли или не..А любовните обяснения са доказателство само за едно нещо: слабост, отчаяние, страх и манипулация? Казваш на някого за чувствата си, като по този начин го караш да се чувства винове ,отговоре и задължен.Baisechko не се сърди знаеш че хората различно са устроени и затова света е толкова шарен.Поздрави и пожелания за успех!
цитирай
5. ady - Прекрасно обяснение
11.05.2007 09:30
За съжаление изглежда времето за такива сякаш е отминало.Приятен ден:)
цитирай
6. mattea - Защо, обясняват се хората...
11.05.2007 10:39
http://nannygoat.blog.bg/viewpost.php?id=36947
и е красиво...
цитирай
7. bambola - :))
11.05.2007 11:08
:)
цитирай
8. shade - малко разочарование...но поздравление за смелостта!!!
11.05.2007 11:24
първо да се извиня за това ,че съм спонтанна пък и мойто мнение си е мое мнение:) направил си опит и в това няма нищо лошо.може би всеки следващ ще е по сполучлив от този:)хубавото е,че все пак си от онези млади мъже ,които са чели Христо Фотев!!! поздравявам те!!!! наистина красотата на думите в момента на обяснението малко трудно всеки успява да намери ,още повече сред съвременните млади хора. Но все пак бъди мъж и не се моли накрая,разваляш магията!!!!!
цитирай
9. rann - На пръв прочит подобни романтични ...
11.05.2007 12:07
На пръв прочит подобни романтични изказвания ме разсмиват. Сигурно точно, защото звучат глуповато и наивно. Ако някой на първа или втора среща ми изтърси нещо подобно, ще легна насред улицата и безсрамно ще се посмея, после би трябвало да ми дойде акъла. Ще се чувствам точно виновна и задължена, заради което няма да искам да последва втора или трета среща... и дотам с романтиката.
Като обобщение: за всичко си има място и време и всяка една думичка звучи различно от устата на различните хора. Ушите си залагам, че са ми казвали 'глупачка' по толкова романтичен начин, че Орландо Блум да завиди.
цитирай
10. milionche - Драги ми Сечко!
11.05.2007 15:58
Човече, знаеш ли каква е огромна липсата на тия прекрасни думи, които си написал , в ежедневието ни?! Защо да не бъдат казани хубавите думи?! Поздравления! Сърдечно ти благодаря за темата!
цитирай
11. baisechku - ;)
11.05.2007 21:21
Тъй- тъй, четиристотин четения и десетина мнения, да разбирам сиреч че останалите са безгласни или им е все едно за темата (която написах, за единадесет минути, закъснявайки, защото смятах че е важна). Оставям на страна коментарите за шрифт (бе хора, оправете си настройките на браузърите, за шрифт, и не ме занимавайте повече с глупости. На крива ракета ... вълната и пречи. Подобни глупости вече ще трия! Грамотни хора сте уж!). За останалите, благодаря ви за коментарите и за споделените мнения, те са важни за мен. Тази вечер установявам дори че са ме нарекли млад мъж (както винаги, купувам си от хорските мнения това което ми харесва) ехааа, ще отида да почерпя близката кръчма по повода:)))

Лека и прекрасна вечер на всички.
цитирай
12. zorof - romantika
13.05.2007 11:50
iz4eznala e napulno ot tozi svqt
цитирай
13. eleni - :)))))
13.05.2007 16:16
млад си, ами:)Нищо, че упорито се опитваш да се представиш за пра-пра-прадядо си:Р

Любовните признания?Хмм... май наистина са кът напоследък. Въпреки, че аз не мога да се оплача. Обяснявали са ми се и устно и писмено, а даже и с други изразни форми. А любимото ми обяснение в любов е онова от "Четири сватби и едно погребение":)

постскриптум: Не псувай хората, дето ти говорят за шрифта. Не мен нищо ми няма на настройките на браузъра, а текстовете ти ми излизат с миниатюрни буквички. А, ако всичко друго на страницата се чете нормално и като цяло страниците в блог.бг се четат нормално, а само при теб има порив към минимализъм, то едва ли проблемът е в моя браузър:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baisechku
Категория: Забавление
Прочетен: 148495
Постинги: 23
Коментари: 163
Гласове: 2392
Архив